روش کار دستگاه های لوله بازکنی

روش های لوله بازکنی دستگاه های لوله باز کنی

انواع دستگاه های لوله بازکنی تهران و روش کار آنها :

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه با تعمیرکار توالت تماس بگیرید ، روش های لوله بازکنی تهران را بیاموزید تا بتوانید روش درست را از سرویسکار چاه بازکنی درخواست کنید. در غیر اینصورت ممکن است روش پر هزینه ای را برای شما به کار گیرند و یا هزینه زیادی بابت کار کمی از شما دریافت کنند. همچنین در صورت انتخاب ناصیحیح روش مناسب ممکن است سیفون توالت آسیب ببیند و هزینه گزافی جهت تعمیر آن به شما تحمیل گردد. اگر دنبال لوله بازکنی تهران می گردید با ما همراه شوید

دستگاه فنر لوله بازکنی ، دستگاه چاه بازکن فنری
دستگاه فنر لوله بازکنی ، دستگاه چاه بازکن فنری

روش نخست ) لوله بازکنی تهران با دستگاه فنر لوله باز کنی

دستگاه فنر چاه بازکنی دستگاهی است حاوی چند متر فنر فلزی و موتور گردان فنر . این دستگاه به اینصورت عمل می کند که فنر را به صورت دورانی چرخانه و به داخل لوله فاضلاب یا سیفون توالت هدایت می کند. با توجه به فلزی و محکم بودن فنر و چرخشی بودن حرکت آن ، فنر مانند مته دلر عمل کرده و هر آنچه در بین مسیر باشد را از سر راه برمی دارد. اجسام گیر کرده در لوله ممکن است به فنر چسبیده و خارج شوند ، ممکن است تکه تکه شده و به همراه آب به داخل چاه فاضلاب یا فاضلاب شهری روند. در هر صورت چیزی در مسیر باقی نخواهد ماند و گرفتگی باز خواهد شد. نوبت آن است که مزایا و معایب این روش را بدانید تا انتخاب کنید.

مزایای دستگاه فنر لوله بازکنی و چاه باز کنی

 مزایای استفاده از دستگاه فنر لوله باز کنی در تهران

برخی اجسام بهتر است که بیرون بیایند. وگرنه ممکن است در مسیر نیز گرفتگی ایجاد کنند. دستگاه فنر چون به اجسام می چسبد روش مناسبی برای این کار است.
بر خلاف روش دوم ، آسیبی به اتصالات لوله کشی وارد نمی کند
پر کاربرد ترین و کم هزینه ترین روش چاه بازکنی می باشد
باعث لایروبی مسیر لوله کشی نیز می شود

معایب استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی تهران

در گرفتگی هایی که در مسیرهای طولانی لوله کشی فاضلاب باشد ، نیاز به فنر بلند تری است و این بلندی شاید به بیش از 30 متر هم برسد
روش دوم کمی تمیز تر است
فنر لوله بازکنی ، فلزی است و کاسه توالت فرنگی ، ممکن است توسط این شی قدرتمند فلزی آسیب ببیند

لوله باز کنی و چاه بازکنی با دستگاه تراکم هوا

روش دوم) لوله بازکنی تهران توسط دستگاه تراکم هوا

این دستگاه هوای زیادی را در خود متراکم و جمع کرده و هنگام دستور چاه بازکن ، به شدت هوای فشرده را به داخل لوله فاضلاب یا سیفون توالت شلیک می کند. این فشار هوای شدید ، هر آنچه در مسیر باشد را از هم می پاشد. بنابراین با ریختن آب ، گرفتگی های تکه تکه شده به داخل فاضلاب هدایت می شوند.کاربرد این دستگاه معمولا زمانی است که از دستگاه فنر لوله بازکنی مایوس شده باشیم و به دلیل طولانی بودن مسیر گرفته شده ، باز نشدن گرفتگی با فنر و … به سراغ این دستگاه برویم.

مزایای دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا

مزایای دستگاه تراکم هوا برای لوله بازکنی تهران

در صورتی که دستگاه فنر لوله بازکنی جواب نداد ، لازم نیست کل مسیر لوله کشی فاضلاب را بشکافیم چون هنوز یک راه حل وجود دارد به نام تراکم هوا
قدرت فوق العاده ای در باز کردن انواع گرفتگی ها دارد
اگر فنر چاه بازکنی به مقدار لازم بلند نیست می توان از دستگاه چاه بازکنی تراکم هوا برای لوله بازکنی تهران  استفاده کرد

معایب چاه بازکنی با دستگاه تراکم هوا

معایب استفاده از دستگاه تراکم هوا برای لوله باز کنی و رفع گرفتگی توالت

هزینه بیشتری نسبت به دستگاه فنر لوله بازکنی دارد
اگر گرفتگی از سیفون فاصله زیادی داشته باشد باید خروجی های هوا را مسدود کرد تا جواب بهتری بدهد.
ممکن است باعث ایجاد نشت آب از لوله کشی فاضلاب شود چون احتمالا از هم گسیختگی اتصالات لوله کشی وجود دارد

حالا نوبت آن است که گروه فنی آچاگ را که ارائه دهنده خدمات تعمیر توالت و لوله بازکنی تهران است را به شما معرفی کنیم

1- شما باید گروه یا شخصی را انتخاب کنید که تجربه زیادی داشته و مشاوره دقیقی به شما بدهد. خوب با توجه به اینکه ما دایره مشتریان زیادی داریم و روزانه چندین مورد از مشکلات مشابه مشکل شما را حل می کنیم پس تجربه خوبی داریم. در غیر اینصورت اینگونه به صورت اینترنتی مشاوره نمی دادیم.

2- شما باید شخص یا گروهی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد. خوب ، گروه آچاگ برای اینکه بتواند دایره مشتریان خود را بیشتر کرده و در عرصه رقابت ، اولین باشد ، با قیمت بسیار کمتر از قیمت های اتحادیه لوله بازکنی  کار می کند. با توجه به اینکه قیمت های اتحادیه هر ساله تغییر می کند بهتر است با آچاگ تماس بگیرید.

3- آچاگ می داند که شما به دنبال خدمات لوله بازکنی تهران هستید. خوب سرویسکاران و تعمیرکاران این گروه در سطح شهر پراکنده بوده و در حال خدمت رسانی هستند و بعید نیست که دقیقا در محله شما یکی از آچاگی ها حضور داشته باشد..

•شما هم مشتری ثابت ما در زمینه لوله بازکنی تهران و تعمیر توالت فرنگی و ایرانی  باشید

4.1/5 - (12 امتیاز)
درباره نویسنده

گروه فنی تعمیرات تاسیسات ما با به‌ کارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه ، افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی باشد و هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران است. در صورتی که مشکلی برای تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره مشکل شما را نیز حل کنیم

لطفا برای ما بنویسید به دنبال چه می گردید ( یا سوال و نظر). پاسخ شما حتما به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد.