قیمت تخلیه چاه هزینه و نرخ اتحادیه

اگر به خدمات تخلیه چاه تهران با قیمت مناسب و رقابتی نیاز دارید در خدمت شما هستیم.

خدمات فنی ساختمان آچاگ با سالها تجربه در تمامی نقاط تهران آماده عقد قرارداد با رستوران ها ، مجتمع های مسکونی ، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی ، کشتارگاه ها می باشد.

ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه فاضلاب در تهران تخلیه سپتیک ( سپتینگ ) ساختمان لایروبی تهران کول گذاری طوقه چینی و کف تراشی ته زنی و تمامی خدمات مرتبط با چاه فاضلاب.

ارائه دهنده خدمات تاسیسات دیگر از جمله :

حفاری چاه فاضلاب در تهران

لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی و تراکم هوا

تعمیر توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی

و ….

کافیست روی دکمه تماس کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)
درباره نویسنده

گروه فنی تعمیرات تاسیسات ما با به‌ کارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه ، افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی باشد و هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران است. در صورتی که مشکلی برای تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره مشکل شما را نیز حل کنیم
4 Responses
    1. مدیر

      ببینید قیمت ها تغییرات سالانه ای دارند و اعلام قیمت در قسمت کامنت های سایت معقول نیست. کافیه پیامکی به ما بدید یا تماسی بگیرید که قیمت روز رو بهتون اعلام کنیم.

  1. سلام من خانه دارم سه طبقه که زیرزمین هم مسکونی هست ازدیروز چاه بغل توالت فرنگی یه دفعه میزنه بالا بعد اب میزنم میره ولی سه بار از دیروز تا حالاشده میخام ببینم کدام متخصص شما باید بیاد فنرزن یا تخلیه چاه در ضمن به اگو شهری وصل نیست

    1. مدیر

      سلام. دو دلیل می تونه داشته باشه. اول اینکه چاهتون در آستانه پر شدن هست و در این صورت باید همکاران تخلیه چاه رو بفرستیم خدمتتون (‌با توجه به اینکه در زیرزمین این اتفاق می افته) و احتمالش هم زیاده. و دوم اینکه گرفتگی ایجاد شده . می تونیم همکاران فنرزنی رو بفرستیم فنر بزنن اگر اوکی شد که هیچ اگر نه مطمئن می شیم که چاه پر شده و باید تخلیه بشه.

لطفا برای ما بنویسید به دنبال چه می گردید ( یا سوال و نظر). پاسخ شما حتما به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد.