گروه فنی آچاگ ، با استفاده از روش‌های نوین جهت در آوردن طلا و اشیای گران از چاه توالت ، زیان مالی شما را جبران خواهد کرد. افتادن انگشتر در چاه توالت ، حلقه در چاه ، دستبند و پلاک و زنجیر طلا در سیفون توالت مشکل شماست و بیرون آوردن آن یکی از خدمات گروه ماست.

آیا انگشتر ، حلقه ، دستبند و ... طلا از دست رفته است

بگذارید با پاسخ به این سوال همیشگی مشتریان شروع کنیم. اگر قطعه طلا به داخل چاه توالت افتاده باشد نباید سیفون را بکشید یا آب به داخل کاسه بریزید ولی اگر هم ریخته باشید نباید تصور کنید که طلا کاملا به داخل چاه فاضلاب سقوط کرده و از دست رفته است.

افتادن طلا در چاه توالت فرنگی

سه ماه بود که انگشتر طلا در سیفون باقی مانده بود

ما موارد زیادی داشته ایم که انگشتر یا دستبند طلا به داخل چاه افتاده و پس از افتادن انگشتر در چاه توالت بارها از توالت استفاده شده بود با این تصور که دیگر طلا از دست رفته است. ولی گروه ما موفق به در آوردن طلا از چاه توالت شده بودند.

برای لوله بازکنی رفته بودیم ولی طلا از چاه بیرون آوردیم

برای نمونه موردی بود که سرویسکاران ما جهت رفع گرفتگی توالت به منزل مشتری عزیز مراجعه کرده بودند ولی وقتی مشتری اذعان کرد که چند ماه پیش طلای همسرشان به داخل چاه افتاده ، پس از تلاش سرویسکار مشخص شد که طلا در  مجاری فاضلاب بوده و موفق به بیرون آوردن آن شده بودند. پس باید شانس خود را امتحان کنید

در صورتیکه خودتان قصد در آوردن طلا از چاه توالت را دارید نیز می توانیم با این مطلب شما را راهنمایی کنیم. اگر موفق نشدید یا نخواستید ریسک کنید می توانید با کلیک بر روی دکمه های بالا ، مستقیما با سرویسکار تماس گرفته و مشاوره رایگان یا خدمات دریافت نمائید.


گروه فنی آچاگ ، با بهره‌گیری از سرویسکاران توانمند و تجهیزات ویژه در جهت ارائه خدمات به محل اعزام می‌شوند.

4 روش فوری هنگام افتادن انگشتر در چاه توالت ، گوشواره و زنجیر

پس از افتادن انگشتر در چاه توالت ، زنجیر، دستبند، پلاک یا گوشواره در چاه توالت، در جهت خارج کردن آن می‌توان از ۴ روش استفاده کرد 

ابتدا ، نکات بهداشتی برای خارج کردن انگشتر از چاه توالت

پوشیدن دستکش قبل از خارج کردن طلا از چاه توالت

برای خارج کردن طلا از چاه توالت باید به نکات مهمی توجه داشت تا بتوان به راحتی طلا را از داخل چاه بیرون آورد.
با توجه به اینکه سرویس بهداشتی، فضایی آلوده در جهت انتقال بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌رود، نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید.

به خصوص در شرایط فعلی که بیماری‌ها و ویروس‌های جدید در حال پدیدار شدن است.

افتادن انگشتر در چاه توالت

یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از مردم با آن مواجه هستند و به طور معمول به دلیل برخی عوامل همچون حواس پرتی یا سهل‌انگاری اتفاق می‌افتد افتادن انگشتر طلا و اشیای گران در چاه توالت است.

 از این رو می‌توان با یادگیری برخی از روش‌های صحیح این اشیاء از جمله انگشتر، زنجیر، پلاک، النگو، دستبند یا پابند طلا را از چاه دستشویی بیرون آورد.

 هر چند اگر افراد تصور می‌کنند توانایی و تخصص کافی در این زمینه ندارند و یا نمی‌توانند از این روش‌ها استفاده نمایند می‌توانند با گروه فنی آچاگ تماس بگیرید.
این گروه در اسرع وقت، افراد متخصص و مجرب را برای خارج کردن درآوردن طلا از چاه توالت به محل اعزام می کند. تمامی سرویسکاران این مجموعه تخصص بالایی در زمینه بیرون آوردن انگشتر طلا و اشیا از چاه دستشویی دارند.

دراوردن طلا از چاه توالت فرنگی

نکات بسیار مهم پس از افتادن انگشتر در چاه توالت

پس از افتادن انگشتر و اشیای گران قیمت در توالت باید نکات مهمی را رعایت کرد تا بتوان طلا را به راحتی از چاه توالت خارج نمود، چرا که گاهی انجام کاری اشتباه و عجولانه موجب خروج طلا از لوله دستشویی و هدایت به سمت لوله اصلی فاضلاب می‌شود.

مهم‌ترین این نکات عبارتند از:
– به هیچ عنوان نباید سیفون توالت را کشید، زیرا پس از کشیدن سیفون حجم زیادی از آب به یکباره وارد لوله می شود و هر چیزی که سر راهش باشد را با خود می‌برد.
– در این شرایط نباید از سرویس بهداشتی استفاده کرد و اگر در مکانی عمومی، طلا داخل چاه توالت افتاده است تا حد امکان نباید اجازه استفاده از آن را داد.
– در صورتی که شیر آب باز است، باید به سرعت آن را بست تا آب بیشتری وارد لوله نشود.

اگر پس از افتادن طلا داخل چاه توالت، سیفون کشیده شود و آب وارد لوله‌ها گردد و یا اینکه از سرویس بهداشتی استفاده شد و یا به دلیل سهل انگاری، هل شدن یا عدم اطلاع کافی آب وارد چاه شد باید در ابتدا مطمئن شویم هنوز طلا از لوله خارج نشده است، مثلا برحسب وزن، زمان افتادن و میزان آبی که داخل لوله ریخته شده می‌توان به این مساله پی برد، در این باره پیشنهاد می‌شود با کارشناسان گروه فنی آچاگ در تهران و یا کرج تماس گرفته شود تا از راهنمایی‌های تخصصی استفاده نمائید.

سیفون توالت را نکشید اگر می خواهید انگشتر طلا را از توالت خارج کنید

روشهای مهم در خارج کردن گوشی موبایل و طلا از چاه دستشویی

توجه به نکات بهداشتی و ایمنی
مراقبت از سلامت قبل از هر کاری با توجه به وجود ویروس و بیماری‌های مختلف در لوله توالت
استفاده از دستکش در جهت جلوگیری از تماس با آلودگی
شستشوی کامل طلا و اشیای قیمتی با آب گرم و مواد شوینده پس از خارج کردن از چاه توالت
استفاده از الکل و مواد ضد عفونی کننده سطوح پس از خشک کردن طلا

کسب اطلاعات دقیق برای بیرون آوردن انگشتر

قبل از استفاده از روش‌هایی که در ادامه خواهیم گفت ، باید در ابتدا ارتفاع لوله و قطر چاه را بررسی کرد، برای این کار می‌توان از یک میله یا سیخ استفاده نمود و آن را داخل لوله برد تا به شترگلو برخورد کند، سپس اندازه آن را با متر به دست آورد، اگر ارتفاع بیشتر از ۳۰ سانتی متر باشد، بهتر است به هیچ عنوان اقدام به درآوردن طلا از چاه توالت نکرد، زیرا دست‌ها به آن نمی‌رسد، همچنین باید قطر لوله را با اندازه آرنج و ساعد سنجید و اگر احساس می شد که امکان گیر کردن دست‌ها در لوله وجود دارد، بهتر است با کارشناسان گروه فنی آچاگ در تهران یا کرج تماس گرفته شود تا با استفاده از ابزارهای ویژه در جهت خارج شدن طلا از چاه اقام شود.

افتادن طلا در چاه توالت فرنگی

هنگام افتادن انگشتر در چاه توالت چه باید کرد؟

قبل از استفاده از این روش‌ها باید مطمئن شد که می‌توانید از آنها استفاده کنید، زیرا یک حرکت اشتباه و غیرحرفه‌ای می‌تواند میلیون‌ها تومان ضرر به شما وارد کند، در این باره فقدان تخصص به معنای از دست دادن قطعه طلا از جمله انگشتر، زنجیر، پلاک، النگو، دستبند و از همه مهمتر حلقه ازدواج می‌شود، به این دلیل اگر پس از استفاده از روش‌های فوق، طلای خود را از دست بدهید، هیچگونه مسئولیتی متوجه آچاگ نیست، براین اساس مهم‌ترین پیشنهاد ما ثبت درخواست اعزام سرویسکار متخصص جهت خارج کردن طلا از چاه توالت است.
در جهت خارج کردن طلا از چاه توالت، نوع آن چه توالت ایرانی و یا فرنگی به غیر از یک مورد جزئی با هم تفاوت چندانی ندارد، پس استفاده از این ۴ روش فوری برای خارج کردن طلا از چاه توالت برای هر دو نوع سرویس بهداشتی مناسب است.

۱. استفاده از دستکش برای بیرون آوردن طلا از چاه

اولین و ساده‌ترین اقدام خارج کردن طلا را از چاه دستشویی با دست است، البته همین کار ساده مستلزم رعایت نکات بسیار مهم در جلوگیری از آلودگی است، ضمن اینکه باید مراقب بود آسیبی به دست‌ها نرسد، در این شرایط استفاده از دستکش ضروری است، در این خصوص باید حتما ارتفاع و قطر لوله سنجیده شود و اندازه لوله کمتر از ۳۰ سانتی متر باشد، همچنین باید قطر لوله را نیز با دستان مقایسه کرد تا احتمال گیر کردن نداشته باشد.
برای انجام این کار کافی است دستتان را وارد لوله کنید تا به شترگلو برسد، پس از آن به آرامی دستتان را درون سیفون بچرخانید و به دنبال انگشتر طلا بگردید و پس از پیدا کردن آن، حتما انگشتر را با آب گرم و الکل، ضد عفونی نمایید.

استفاده از دستکش برای بیرون آوردن دستبند طلا از چاه توالت فرنگی

۲. ساخت قلاب با آویز کت برای درآوردن طلا از توالت

همانند تصویر  یک آویز کت یا لباس فلزی، آماده کنید. سپس با استفاده از انبردست یا ابزار دیگر تمام خمیدگی‌های آن را به خوبی صاف کرده و تنها انتها یا ابتدای آن را شبیه به قلاب نمائید.

متراژ قلاب باید حداقل ۱ متر باشد تا بتوانید انگشتر را با آن بگیرید. در این روش ارتفاع لوله اهمیت زیادی ندارد و تخصص و دقت و سرعت عمل شما مهم است، زیرا این کار شبیه به ماهی گیری است.

نکته مهم: یک اشتباه می‌تواند انگشتر طلا را از شترگلو خارج و وارد لوله اصلی نماید، در این صورت دست شما هرگز به آن نخواهد رسید، پس باید این کار را با دقت و تمرکز بالایی انجام دهید تا موفقیت‌آمیز باشد.

ساخت دستگیره و چنگگ برای درآوردن طلا از چاه توالت با قلاب یا گیره فاضلابی

برای خارج کردن انگشتر طلا از چاه توالت باید به آرامی قلاب را وارد لوله کرد تا جایی که به شترگلو برخورد نماید، سپس به دنبال انگشتر یا حلقه بگردید تا آن را به قلاب متصل کرده و به آرامی بالا بکشید. بعد از بیرون آمدن حلقه طلا آن را با آب گرم شستشو داده و با الکل ضد عفونی نمایید.

دراوردن طلا از چاه توالت فرنگی

البته پیشنهاد می کنیم این روش را برای توالت فرنگی استفاده ننمائید زیرا ممکن است طلا را به داخل چاه هدایت کند.

این روش بیشتر برای باز کردن گرفتگی در توالت فرنگی استفاده می شود نه بیرون آوردن اشیا از توالت فرنگی.

درآوردن انگشتر طلا از توالت فرنگی

ابزار مخصوص بیرون آوردن اشیا از توالت فرنگی

البته لازم به ذکر است که سرویسکاران گروه آچاگ برای بیرون آوردن اشیا از توالت از ابزارهای متفاوت تر و مخصوص تری استفاده می کنند تا درصد خطا و احتمال از دست رفتن طلا از بین برود.

درآوردن طلا از توالت فرنگی

۳. جارو برقی تر جهت بیرون آوردن طلا از توالت

میتوان گفت جارو برقی تر در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه کاربرد خانگی دارد، مهمترین کاربرد آن برای بیرون آوردن وسیله از چاه توالت است،

استفاده از جاروبرقی تر برای در آوردن طلا از چاه توالت فرنگی

از جاروبرقی تر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب نیز استفاده می‌شود، چون مکش این دستگاه بسیار قوی است و چربی، مو و اشیای کوچک را از شتر گلو بیرون می‌کشد، به این دلیل هنگام افتادن طلا در چاه توالت، این دستگاه برای در آوردن آن بسیار مناسب است.

برای استفاده از آن، باید جارو را روی حالت تر تنظیم و سپس خرطومی آن را وارد لوله کرد تا جایی که به شتر گلو برسد، بعد از این مرحله دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید چند ثانیه ای کار کند و هر چیزی که داخل توالت هست را مکش کند،

استفاده از جاروبرقی تر برای در آوردن طلا از چاه توالت فرنگی

سپس مخزن جاروبرقی را باز کرده و آن را جستجو کنید، اگر انگشتر خارج شده بود حتما باید آن را با آب گرم شستشو دهید و با الکل ضد عفونی نمائید.

استفاده از جاروبرقی تر برای در آوردن طلا از چاه توالت فرنگی

البته خطرات ، مسائل ایمنی و برقی و بهداشتی این روش به عهده خود شماست و گروه ما مسئولیتی نمی پذیرد و این محتوا فقط جهت آشنایی شما با روش هاست نه انجام آنها.

۴. بلند کردن کاسه توالت فرنگی

این روش برای زمانی است که انگشتر ، حلقه یا دستبنند طلا به داخل توالت فرنگی افتاده باشد.

 لوله بازکن ها هنگام گرفتگی توالت فرنگی ، گاها مجبور می شوند کاسه توالت را بلند کرده و از زیر اقدام به زدن فنر کنند تا گرفتگی متلاشی شود.

 بنابراین بلند کردن کاسه توالت فرنگی می تواند دسترسی شما به طلای گیر کرده در توالت را نیز تسهیل کند.

ابتدا مانند تصویر زیر، شیر اصلی ورودی توالت فرنگی را می بندیم تا مطمئن شویم آب وارد تانک توالت فرنگی نشود

بستن ورودی آب توالت فرنگی

سپس مانند تصویر زیر ، درب سیفون توالت را برمی داریم تا آب آن را تخلیه کنیم.

بلند کردن توالت فرنگی برای درآوردن طلا ا چاه

در مرحله سوم همانند تصویر زیر،اقدام به تخلیه آب موجود در تانک توالت فرنگی می کنیم.این کار می تواند با یک جاروبرقی تر یا شلنگ و مکش طرف دیگر شلنگ با دهان انجام شود.مانند وقتی که می خواهید از باک خودرویی بنزین خارج کنید

خالی کردن آب توالت فرنگی برای خارج کردن طلا از چاه

برای استفاده از این روش بهتر است بعد از افتادن انگشتر طلا در توالت ، سیفون کشیده نشود، اما اگر این کار را کرده اید احتمال دارد همچنان طلای شما در کاسه فرنگی باشد،

کاسه فرنگی دارای سیفونی است که شباهت زیادی به زانویی یا همان شترگلوی لوله ها دارد و هر چیزی که داخل فرنگی می افتد ابتدا در آنجا گیر می کند.

 اما احتمال اینکه از بالا بتوان آن را در آورد خیلی کم است و در بسیاری از مواقع نیاز است که فرنگی بلند شود و اشیا را از زیر بیرون آورد.

بگذارید ادامه دهیم : سپس مانند تصویر زیر شلنگ آب را از توالت فرنگی جدا کنید تا دست و پا گیر نشود.

 

جدا کردن اتصال توالت فرنگی برای خارج کردن انگشتر طلا از توالت

برخی توالت فرنگی ها با بیچ به زمین متصل می شوند. اگر توالت فرنگی شما از این مدل است باید پیچ آن را همانند تصویر زیر باز کنید.

برخی هم فقط با چسب آکواریم روی زمین چسب می شوند.شما باید چسب دور فرنگیرا با چاقو یا ابزار دیگر به خوبی جدا کنید. تبریک می گوییم ، برای درآوردن طلا از چاه خودتان در حال کار هستید. پس ادامه می دهیم.

باز کردن پیچ توالت فرنگی برای درآوردن طلا از چاه

مانند تصویر زیر توالت را از زمین جدا کنید.

جدا کردن توالت از زمین برای خارج کردن حلقه انگشتر طلا از چاه

تبریک مجدد ما را بپذیرید. حلقه یا انگشتر طلا اینجاست.در تصویر زیر قابل مشاهده است.

افتادن طلا در چاه توالت فرنگی

مانند تصویر زیر می توانید دستبند ، حلقه یا انگشتر طلا را از چاه توالت بیرون بیاورید.

افتادن طلا در چاه توالت فرنگی

البته همیشه هم اینقدر خوش شانس نیستید و ممکن است طلا در جای بدی از توالت فرنگی افتاده و یا وارد لوله فاضلاب شده باشد. پیشنهاد ما این است که اگر تخصص کافی در این زمینه را ندارید، بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید چون مطمئن می شوید که توالت فرنگی نمی شکند و احتمال پیدا کردن طلا افزایش پیدا می کند.

اگر با این روش ها موفق به درآوردن طلا از چاه توالت نشدیم چه باید کرد؟

در صورتی که فکر میکنید با بکار بردن هر کدام از روش ها احتمال اینکه اشتباه کنید و طلا را وارد لوله اصلی کنید بهتر است با گرو فنی آچاگ تماس بگیرید.
این گروه دارای متخصصان و نیروهای فنی زبده و با تجربه ای است که سالیان سال است روزانه چندین سرویس در تهران و کرج انجام می دهند.

تنها یکی از خدمات اصلی گروه ، درآوردن طلا از چاه توالت است . سرویسکاران گروه ما تجهیزات و ابزارهای مخصوص در اوردن انگشتر را از توالت دارند و به راحتی هر وسیله ای را از چاه بیرون می آورند.
در هر نقطه‌ای از تهران که باشید سرویسکاران مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی به محل اعزام می‌شوند.

پاسخ به سوالات متداول در آوردن وسیله از توالت

از کجا بفهمیم انگشتر، پلاک، زنجیر یا گوشواره طلا هنوز داخل لوله توالت است؟

گاهی اوقات با استفاده از یک چراغ قوه میتوان انتهای لوله را مشاهده کرد و طلا را دید. اما در بیشتر مواقع نیاز به یک متخصص است تا بررسی شود، البته اگر سیفون نکشیده باشید، قطعا داخل لوله خواهد بود.

آیا در آوردن طلا یا وسیله از چاه توالت کنده کاری و تخریب دارد؟

خیر اصلا کنده کاری یا تخریب ندارد چون تمامی سرویسکاران ما ابزارهای مخصوص دارند تا بدون تخریب، طلا را از دستشویی خارج کنند.

چطور میتوان طلا را از توالت خارج کرد؟

در سایت گروه فنی آچاگ روش های مختلفی را برای اینکار آموزش داده ایم. همچنین این گروه متخصصین و سرویسکاران زیادی برای درآوردن طلا از توالت دارد که میتوانید با ما تماس بگیرید و درخواست اعزام سرویسکار بدهید.

 

4.6/5 - (25 امتیاز)
درباره نویسنده

گروه فنی تعمیرات تاسیسات ما با به‌ کارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه ، افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی باشد و هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران است. در صورتی که مشکلی برای تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره مشکل شما را نیز حل کنیم

سوالات همشهریان درباره گرفتگی توالت و لوله فاضلاب :‌

  1. نازنین گفت:

    دیشب یه لوله بازکن گرفتم، با اون فنر هم زدم ولی باز توالت گرفته! میگن شیب لوله کمه. راه دیگه ای هست؟ فردا بیاین درستش کنید، یه کاری کنید که دیگه اینجوری نشه.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام، برای بررسی دقیق‌تر باید بیایم محل رو ببینم. اگه قابل تعمیر باشه همکارامون انجام میدن.

  2. حسن گفت:

    سلام و وقت بخیر. متأسفانه پسرم یه پیاز رو انداخته توی توالت فرنگی و فشارش داده پایین. حالا سیفون درست کار نمی‌کنه. به نظرتون میشه با فنر درستش کرد؟ یا باید اسید بریزم؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام حسن عزیز وقتی یه شیء میره داخل لوله توالت و دیگه دیده نمیشه، معمولاً از بالا کاری نمیشه کرد. بهترین راه اینه که توالت فرنگی رو از زمین جدا کنیم و اون شیء رو از زیرش دربیاریم. پیشنهاد می‌کنم این کار رو بسپاری به یه متخصص.

      • حسن گفت:

        نمیشه اون پیاز رو یه‌جوری خرد کرد؟ یا با فنر کار رو راه انداخت؟ چون توالت فرنگی ما 8 ساله با گچ و سیمان به زمین چسبیده و خیلی سخته بخوایم از جاش دربیاریم.

        • کامیار گفت:

          داداش سلام خیلی ساده‌ست! با یه وسیله باریک و محکم، می‌تونی اون پیاز رو خردش کنی. مثلاً یه چیزی شبیه دریل یا یه وسیله‌ای که بشه بهش ضربه بزنی.

        • پشتیبانی گفت:

          متاسفانه نمیشه چون اگر فشار زیادی بهش بیاری، ممکنه سنگ توالت بشکنه. می‌تونی روش آویز لباس رو که تو همین مطلب توضیح دادیم امتحان کنی (روش سوم). روش اول با سلفون هم جواب میده. راه دیگه‌ای نداره.

  3. فری گفت:

    سلام و درود. توالت فرنگی خونه ما وقتی سیفون می‌زنیم، آب رو برمی‌گردونه و جرم‌هایی رو نگه می‌داره. علتش چیه و چه راهکاری داره؟ ممنون.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام. مشکل شما به خاطر گرفتگی توالت فرنگیه. ممکنه چیزی توش افتاده باشه یا دستمال کاغذی باعث گرفتگی شده باشه. یه نگاهی به روش‌هایی که تو همین مطلب گفتیم بنداز. اگه درست نشد، بهتره با لوله‌بازکن تماس بگیری.

  4. خسته شدیم کمک کنید لطفا گفت:

    توالت فرنگی ما با هیچ چیزی باز نمیشه.

    • پشتیبانی گفت:

      ما 15 روش مختلف رو در سایت آموزش دادیم به همراه عکس و گاها فیلم. اگر هیچکدوم کارا نبود تماس بگیرید با دستگاه فنر و تراکم هوا و ابزار مناسب دیگر خدمت می رسیم. ممکنه رسوب ملات و سیمان و دوغاب داشته باشه.

  5. مینا گفت:

    سلام، تشکر بابت راهنمایی‌هاتون. با روش چوب‌لباسی مشکل توالت فرنگی ما حل شد. البته کنترل کردن فنر یکم سخته.

  6. علی گفت:

    یه مسواک افتاده تو توالت. نمی دونم چه کار باید انجام بدم. درش بیاریم یا فنر بزنیم بره داخل چاه فاضلاب؟ چطوری درش بیاریم؟ فنر بزنیم نمی ره وسط راه گیر کنه بدتر بشه؟

    • پشتیبانی گفت:

      اگر توالت فرنگی دارید از مطالب https://achur.ir کمک بگیرید. اینجا به شما توضیح می ده که برای در آوردن مسواک می تونید از ابزار مناسب استفاده کنید یا فرنگی رو از زمین جدا کنید و مسواک رو در بیارید.

  7. مصطفی گفت:

    خیلی ممنون از راهنماییتون. مشکل ما با آب جوش و مایع ظرفشویی حل شد.

    • پشتیبانی گفت:

      خواهش می کنم.خوشحالم که روش آب جوش و مایع ظرفشویی بهتون کمک کرد.

  8. راضی ام ازتون گفت:

    سلام، پیشنهاد استفاده از چسب خیلی عالی بود. ممنون از سایت خوبتون.

  9. فاطمه گفت:

    یه فرچه افتاده تو توالتمون. چند بار گرفته.

    • پشتیبانی گفت:

      اول باید فرچه رو در بیاریم بعد فنر بزنیم.ابزار مناسب برای در آوردن فرچه از توالت در اختیار داریم.

  10. افروز گفت:

    آب توالت ما خیلی کم میره پایین. انگار یه چیزی گیر کرده.

    • پشتیبانی گفت:

      احتمالا مشکل از قطعات داخل مخزنش باشه. باید بررسی بشه.

  11. اعتمادی گفت:

    سلام. چاه توالت ما دچار گرفتگی شده است. از تمام راهکارهای خانگی که در سایت شما عنوان کردید استفاده کرده‌ایم و دو روز پیش مشکل برطرف شد، اما امروز دوباره گرفتگی پیدا کرده است. علت این موضوع چیست و چه باید کرد؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام. روش‌های خانگی که ارائه دادیم برای گرفتگی‌های سطحی مناسب هستند و ممکن است مشکل به طور موقت برطرف شود و پس از مدتی دوباره بروز کند. در حال حاضر، نیاز به فنر زدن دارید و باید از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.

  12. سولماز گفت:

    خیلی ممنون، راهنمایی‌هایتان عالی و موثر بودند. 👌👌

    • پشتیبانی گفت:

      سلام خوشحالیم که با آموزش‌های ما توانستید مشکلتان را رفع کنید. موفق باشید.

  13. مهمان گفت:

    سلام شب خوش. دستشویی ما دچار گرفتگی شده و چندتا روش رو امتحان کردیم ولی جواب نداد. آب خیلی یواش پایین می‌ره. از تخلیه چاه، فنر، اسید و جوهرنمک هم استفاده کردیم. لطفاً راهنمایی کنید.

    • پشتیبانی گفت:

      اگه این روش‌ها جواب نداده و حتی خدمات لوله‌بازکنی هم انجام شده و باز هم مشکل برطرف نشده، تنها راه تعویض لوله است.

  14. محمد گفت:

    سلام. ما طبقه پایین هستیم و سقف دستشویی‌مون چکه می‌کنه. طبقه بالا وقتی فاضلابشون گیر می‌کنه، این اتفاق می‌افته. چکار کنیم که این مشکل پیش نیاد؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام محمد جان متأسفانه هیچ راهی نیست که لوله فاضلاب هرگز گیر نکنه. اگر مشکل مکرر پیش میاد، بهترین راه استفاده از فنر برقیه. اگه بعد از چندبار فنر زدن باز هم مشکل حل نشد، باید لوله تعویض بشه.

  15. وای چه کار کنم گفت:

    توالت طبقه دوممون بعد از استفاده یه نفر خاص میگیره.

    • پشتیبانی گفت:

      طنز جالبی بود. در هر حال اگر منظورتون اینه که طبقه خاصی می گیره سایز لوله‌ها کمه توی اون طبقه.

  16. نسترن عباسی گفت:

    توالت ایرانی ما رسوب گرفته.

    • پشتیبانی گفت:

      برای رسوب تراشی ، گاها فنر کارایی کافی رو نداره. بنابراین با ابزار مناسب دیگری اقدام به رسوب تراشی می کنیم. در نظر داشته باشید رسوب تراشی کار ظریفی هست و در صورت عدم رعایت نکات ، ممکنه سیفون بشکنه و چندین میلیون هزینه به بار بیاره. بنابراین این کار باید با دقت خاصی انجام بشه و از ابزار مناسبی استفاده بشه. تماس بگیرید.

  17. مهمان گفت:

    سلام. توالت فرنگی خانه ما آب به سرعت خالی نمی‌شود و کم‌کم تخلیه می‌شود. از روش چسب نواری استفاده کردم، اما چسب بالا نیامد. لطفاً راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام این روش نیازی به بالا آمدن چسب ندارد. اگر گرفتگی وجود دارد، بهتر است از فنر برقی یا روش‌های دیگر استفاده کنید. می‌توانید با یک لوله بازکن تماس بگیرید.

  18. شهنازی گفت:

    یه اهرم شیر آب افتاده تو لوله. لوله بازکن گفت فنر بزنیم.

    • پشتیبانی گفت:

      این کار اشتباهه. اهرم رو باید با ابزار مخصوص در بیارن.

  19. شیرازی ام گفت:

    سلام. در توالت فرنگی ما، یک سنگ پا افتاده و حالا آب به کندی تخلیه می‌شود و سنگ پا هم قابل دیدن نیست. لطفاً راهنمایی کنید چه کاری باید انجام دهم؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام اگر در تهران یا کرج یا قم هستید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا یک سرویسکار اعزام شود. در غیر این صورت، با یک لوله بازکن در شهر خود تماس بگیرید.

  20. دردسر گفت:

    سلام وقت بخیر. توالت فرنگی ما گرفتگی داشت و آب به راحتی تخلیه نمی‌شد. قبلاً شلنگ می‌گذاشتم و با فشار آب مشکل حل می‌شد، ولی این بار موفق نشدم. از راهکار جوش شیرین و سرکه استفاده کردم و خیلی موثر بود. سپاسگزارم.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام خیلی خوشحالیم که مشکلتان حل شد. موفق باشید.

  21. مهری گفت:

    ممنون ازتون. با راهنماییتون تونستم مشکل توالتم رو حل کنم.

  22. نگار گفت:

    سلام، من تنها هستم و چاه توالت گرفته، نمی‌دونم باید چیکار کنم. آب خیلی یواش می‌ره پایین و اصلاً حل نمی‌شه. خیلی نگرانم. می‌تونید راهنمایی کنید؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام نگار عزیز . با توجه به توضیحاتت، گرفتگی شدیده. احتمالاً چیزی توش افتاده. اگه روش‌های ساده جواب نداد، تنها راه فنر زدنه. اگه تهران هستی، با پشتیبانی تماس بگیر تا برات نیرو اعزام کنیم.

  23. مرضیه گفت:

    توالت فرنگی ما از قسمت سیفونش آب چکه میکنه.

    • پشتیبانی گفت:

      احتمالا واشر یا یه قطعه دیگه خراب شده.

  24. مهدی گفت:

    چسب نواری خیلی خوب بود. خیلی راحت توالت باز شد.

    • پشتیبانی گفت:

      بله. روش چسب نواری و سلفون دقیقا مثل هم هستند. کافیه روی توالت ، چسب یا سلفون بکشید و دکمه سیفون رو بزنید و وقتی زیرش آب جمع شد و باد کرد ، فشار بدید که فشار هوا کمک کنه به باز شدن گرفتگی.
      خیلی سعی کردیم بهترین فیلم آموزشی رو بزاریم که دقیقا متوجه بشید چطور کار می کنه.

  25. دنیا گفت:

    روش چسب خیلی خوب بود، ممنون.

    • پشتیبانی گفت:

      بله. روش چسب جزء بهترین روش های خانگی هست. اگر به درستی انجام بشه.

  26. قاسم گفت:

    سلام، خسته نباشید. استفاده از سلفون و چسب برای رفع گرفتگی توالت فرنگی عالی بود. ما انجام دادیم و مشکل حل شد.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام خیلی خوشحالیم که مشکلتان رفع شد. موفق باشید!

  27. همایون گفت:

    سلام. چرا توالت فرنگی تخلیه نمی‌کند؟ هر چه سیفون می‌زنیم، عمل نمی‌کند. لطفاً راهنمایی کنید.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام. مشکل عدم تخلیه توالت فرنگی می‌تواند به دو دلیل باشد:

      گرفتگی توالت فرنگی (برای این مشکل می‌توانید از فنر زدن یا روش‌های دیگر استفاده کنید)
      خرابی شوتینگ یا قطعات دیگر (در این صورت باید قطعات تعویض شوند).

  28. پریا گفت:

    سلام، خیلی ممنون بابت مطالب فوق‌العاده شما. یک سؤال داشتم: برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی که با دستمال کاغذی ایجاد شده، کدام روش بهتر است؟ اگر باز نشد، باید از فنر استفاده کنیم؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام استفاده از فنر دستی، آویز لباس، یا ترکیب جوش شیرین و سرکه می‌تواند موثر باشد. اگر باز نشد، بهتر است از فنر برقی استفاده کنید تا مشکل کاملاً رفع شود.

  29. مهری گفت:

    یه سوال دیگه، چرا بعضی وقتا خود به خود تخلیه میشه؟

    • پشتیبانی گفت:

      این نشونه خوبی نیست، ممکنه مشکل از فلاش تانک باشه. باید قطعاتش بررسی بشه. تعویض فرنگی فعلا هزینه زیادی داره.

  30. مهمان گفت:

    سلام. ممکن است دو سیفون داشته باشید؛ یکی مربوط به سیفون اصلی توالت فرنگی و دیگری زیر آن که باید یکسره کنید.

  31. مهمان گفت:

    سلام. از راهنمایی‌های بسیار مفید شما سپاسگزارم. من از روش زدن چسب برای باز کردن توالت فرنگی استفاده کردم و واقعاً نتیجه‌بخش بود. خیلی ممنون از شما.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام. خوشحالیم که آموزش‌های ما توانسته مشکل شما را برطرف کند. موفق باشید.

  32. رحمتی گفت:

    سلام. چند هفته‌ای است که به خانه جدیدی نقل مکان کرده‌ایم. روز دوم پس از آمدن، چاه دستشویی گرفت و با فنر زدن باز شد، ولی از آن به بعد چندین بار پلاستیک از لوله‌ها خارج شده. مشکل از کجا می‌تواند باشد؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام لوله سیفون توالت مختص واحد شماست و احتمالاً مقداری پلاستیک از قبل در لوله باقی مانده است که کامل خارج نشده.

  33. پیمان رضایی گفت:

    توالت ما یهو پر میشه و بعد کم کم خالی میشه.

  34. جانی گفت:

    سلام. خسته نباشید. دستشویی ایرانی ما دچار گرفتگی شده و هنگام استفاده از تلمبه و شلنگ متوجه شدم که داخل آن شن وجود دارد. این شن و ماسه از کجا آمده و چه باید کرد؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام. اگر حجم شن زیاد است، باید تخلیه شود تا دوباره باعث گرفتگی نشود. پیشنهاد می‌کنم با یک لوله بازکن حرفه‌ای تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

  35. مهین اصغری گفت:

    توالت ساختمان ما هر ماه میگیره.

    • پشتیبانی گفت:

      مشکلی در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان شما وجود داره. مثلا اشتراکی بودن سیستم لوله کشی با بخش هایی از منزل که نباید اشتراکی باشه یا اشتراکی بودن سیستم لوله کشی با همسایه ها در طبقات مختلف که در بسیاری از موارد نباید اشتراکی باشه. یا اینکه از زانویی 90 درجه به جای 45 درجه استفاده کردند یا اینکه از لوله با سایز کمتری در جایی که می فرمایید استفاده شده و … . نیاز به بررسی تخصصی داره که متوجه بشیم چرا توالت ساختمان شما هر ماه می گیره.

  36. مهری گفت:

    منظورم دکمه سیفونه. انگار خود به خود فشار داده میشه!

    • پشتیبانی گفت:

      آها، مشکلتون رو متوجه شدم. احتمالا مشکل از یه قطعه کوچیک تو فلاش تانکه.

  37. هستی گفت:

    مرسی از مطالب خوبتون. خیلی کمک کننده بود. مشکل ما اینه که توالت ایرانی ما مدام میگیره.

  38. مهری گفت:

    یه لیف افتاده تو توالت طبقه اولمون. نگرانیم بالا بیاد!

    • پشتیبانی گفت:

      نگران نباش، با یه انبر یا قلاب بلند میتونی درش بیاری. اگه نشد، یه لوله بازکن خبر کن.

  39. کمک کنید گفت:

    توالت فرنگی و ایرانی ما به هم وصلن و وقتی یکی میگیره، اون یکی هم بالا میاد.

    • پشتیبانی گفت:

      این مورد طبیعی هست. در اکثر غریب به اتفاق منازل این دو توالت سیستم لوله کشی یکسانی دارند.

  40. هدایت گفت:

    سلام. ممنون از وقتی که می‌گذارید. ما در حمام توالت فرنگی داریم و چسب‌کاری دور آن را به‌طور کامل انجام دادیم. مکش و خروج آب هم خوب است. اما بوی شدید فاضلاب از کاسه توالت فرنگی منتشر می‌شود. ارتفاع آب در توالت نیز مناسب است و در پشت بام نیز ارتفاع لوله ونت را بالا بردیم، اما همچنان بوی بد از کاسه توالت خارج می‌شود. لازم به ذکر است که از کف‌شوی توی حمام و سرویس بهداشتی مجاور هیچ بویی نمی‌آید.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام دوست عزیز. پیشنهاد می‌کنم به مطلب رفع بوی بد فاضلاب مراجعه کنید. در این مطلب به‌طور کامل توضیح داده‌ایم که مشکل از چه مواردی می‌تواند باشد.

  41. مهمان گفت:

    خیلی ممنون، با چوب لباسی سینک گرفته ما رو باز کردیم. از استرس داشتم می‌مردم! واقعاً ممنون.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام خوشحالیم که مشکلتون حل شد. موفق باشید.

  42. لیلا اصغرزاده گفت:

    سلام، وقتتون بخیر. ما طبقه همکف یه مجتمع 20 واحدی هستیم و توالتمون ایرانیه. چند وقتیه صدای قُل قُل فاضلاب میاد بالا. بعضی روزها چندبار این اتفاق میفته. مشکل از گرفتگیه یا چاه پر شده؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام این مشکل معمولاً تو طبقات همکف پیش میاد. اگر بدون استفاده از سرویس، این صداها میاد، احتمالاً گرفتگی تو لوله اصلی فاضلاب هست. اگه دفعات زیادی این اتفاق میفته، می‌تونی لوله رو فنر بزنی. اگه مشکل جدی نیست، صبر کن تا گرفتگی کامل بشه بعد فنر بزن.

  43. فرید گفت:

    سلام و تشکر بابت راهنمایی‌های خوبتون. توالت فرنگی ما با مدفوع بسته شده بود و با ترفند چوب‌لباسی مشکل رو حل کردیم. باز هم ممنون از شما. اجرتون با خدا.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام خداروشکر که مشکلتون بدون دردسر حل شده. موفق باشید.

  44. اهتمام گفت:

    توالت فرنگی ما مدام میگیره.

  45. مهرداد گفت:

    سلام خسته نباشید. می‌خواستم بپرسم فنر زدن برای باز کردن توالت چه‌جوریه؟ وسیله‌ای که داخل گیر کرده رو درمیارن یا هل میدن پایین؟ پسرم یه توپ کوچیک رو انداخته تو توالت فرنگی و سیفون هم کشیده شده، آب خیلی یواش میره پایین. هر چی هم امتحان کردم، فایده نداشته. فنر زدن می‌تونه کمک کنه؟

    • پشتیبانی گفت:

      سلام مهرداد جان چون توالت فرنگیه و توپ رفته داخل و دیده نمیشه، احتمال اینکه از بالا بشه کاری کرد خیلی کمه. فنر زدن هم خطر داره، ممکنه کاسه بشکنه. به همین خاطر، معمولاً باید کاسه رو از زمین جدا کرد و توپ رو از زیر درآورد. بعدش هم مثل اول نصبش می‌کنن. اگه تهران هستی، تماس بگیر تا برات سرویس بفرستیم.

  46. احمد گفت:

    سلام، توالت ایرانی‌مون یه کم مشکل داره. قبلا یه مقدار سیمان رفته توش، حالا هر از گاهی میگیره. چیکار کنیم؟

    • پشتیبانی گفت:

      اینجوری که میفرمایید، مشکل از همون سیمانه. دو راه داری: یا باید یه لوله بازکن حرفه ای بیاد با دستگاه بازش کنه، یا اینکه لوله رو عوض کنیم.

  47. مهمان گفت:

    سلام وقت بخیر. چندی پیش در یک مکان عمومی از توالت فرنگی استفاده کردم و متأسفانه دچار گرفتگی شد. هرچقدر سیفون کشیدم تخلیه نشد و حتی یک‌بار آب بالا آمد و به بیرون ریخت. می‌خواستم بدانم هزینه تخلیه چاه توالت فرنگی چقدر است تا به مسئولین آنجا پرداخت کنم.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام دوست عزیز برای استعلام قیمت، با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید تا قیمت دقیق به شما اعلام شود.

  48. حسین آقا گفت:

    سلام، خسته نباشید. دستشویی ما پر از آب می‌شود و کم‌کم پایین می‌رود، ولی خیلی قل‌قل می‌کند. لطفاً راهنمایی کنید.

    • پشتیبانی گفت:

      سلام لوله توالت شما به دلیل گرفتگی باریک شده است و آب به آهستگی تخلیه می‌شود. بهتر است از فنر برقی استفاده کنید. اگر ساکن تهران هستید، با شماره‌ی داخل سایت تماس بگیرید.

  49. نسیم گفت:

    ما طبقه چهارمی هستیم، فکر کنم دستمال کاغذی گیر کرده.

    • پشتیبانی گفت:

      اگه با روش‌های خانگی حل نشد، باید از فنر استفاده بشه.

  50. ناشناس گفت:

    آقا دمتون گرم، مرسی!

    • پشتیبانی گفت:

      سلام خوشحالیم که آموزش‌هامون براتون مفید بوده.

  51. فرشته گفت:

    چاه توالت ما ایرانی هست. آیا این آموزش برای چاه توالت ایرانی نیز کار می کند؟

    • مدیر گفت:

      بله. تمام روش های ذکر شده برای توالت ایرانی و توالت فرنگی کاربرد دارد. سرویسکاران ما برای توالت فرنگی و ایرانی از دستگاه لوله بازکنی یا دستگاه تراکم هوا استفاده می کنند. در موارد گرفتگی توالت با اجسام ، با ابزار مناسب اقدام به بیرون آوردن اشیا کرده و سپس اقدام به رفع گرفتگی می نمایند. در موارد گرفتگی با ملات و سیمان نیز ابزار مناسب دیگری استفاده می نمایند.

  52. زهرا گفت:

    توالت فرنگی ما بعد از تخلیه، دوباره کثیفی برمی‌گردونه.

    • پشتیبانی گفت:

      این مشکل به خاطر گرفتگی سطحی و جزئی در لوله کشی فاضلاب هست. تخلیه انجام می شه ولی وقتی آب به جای خاصی از لوله کشی می رسه ، گیر می کنه و کلا بر می گرده . گاها نیاز به فنر بلند هست برای رفع گرفتگی این نوع موارد.

لطفا برای ما بنویسید به دنبال چه می گردید ( یا سوال و نظر) پاسخ شما حتما به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد